Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sledovat fotbal v ČR jsem rezignoval už před léty, kvůli korupčním kauzám, které jej pronásledovaly.

Stal jsem se věrný fanouškem amerického fotbalu, kde není možno simulovat a pravidla a stimulační bonusy jsou nastaveny tak, aby každý hrál na plný pecky.

ALE fotbal jsem naučil mého pejsana (BOCku) a válíme dvakrát denně bez ohledu na počasí. Mnohý hráč by mu záviděl jeho pohyb a chytrost v přihrávce...:-P:-P:-P

1 0
možnosti
Foto

To je báječné a o to jde, pro radost a s těmi co máme rádi. Jen tak dál děkuji a reakci V

0 0
možnosti

Tak to bych si ráda zahrála také. Měli jsme setkání spolužáků - sedmdesátníků. Karel R. se mně přiznal, že byl na mě naštvaný, protože jsem mu při školním fotbalovém zápase vždycky utekla. V květnu máme setkání 75, navrhnu chodící fotbal.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za reakci. Mám radost. Pokud budete potřebovat pravidla hry, ráda je poskytnu V

1 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 369x
http://www.hanahorakova.cz